Hatsan Bullboss QE 6.35

Post Reply
bullboss

Hatsan Bullboss QE 6.35

Post by bullboss » Sat Dec 01, 2018 4:15 am

Hej jag köpte ovanstående gevär tidigare i år Problemet jag har är att det har visat sig vara alltför kraftfullt
jag hoppas någon här kan svara på följande. Går Det att minska anslagskraften så att den inte överstiger 10joule på ett kostnads effektivt sätt och arbetstiden för detta? jag tänkte höra med en vapen tekniker om han skulle ev kunna åta sig att göra detta jobbet . Tyvärr så tror jag inte Hatsan har någon verkstad i sverige jag tror det är Turkiet som ligger närmast bara frakten dit kostar nog en hel del Jag hoppas att det finns flera här på forumet som vet vad man behöver göra och byta ut kanske till o med vet om det finns sprängskissar att ladda ned
vart köper man delarna är detta dyra saker jag hoppas att med er hjälp kunna försöka få en klar bild över kostnaden för delar även om någon vet tiden på att byta ? det vore extremt tråkigt om detta kostar mer eller lika mycket som att beställa ett nytt gevär Tack på förhand Med vänlig hälsning Peter

PeterP

Re: Hatsan Bullboss QE 6.35

Post by PeterP » Sun Dec 02, 2018 12:14 am

Du kanske kan kolla med killarna på www.tacticalstore.se om de har ett kit?

bullboss

Re: Hatsan Bullboss QE 6.35

Post by bullboss » Wed Dec 05, 2018 12:50 pm

jag såg på tacktical store att det såldes ventilpinnar full vellocity då borde det väl räcka med att sätta i en std för att max 10joule

Post Reply

Return to “Hatsan (PCP) gevär”