Loading...

Inskjutning av BAM30 22cal

Forum för "budgetvapen" typ Jula etc. och "billiga" vapen som ofta är kopior på märkesvapen typ. BAM (ofta tillverkade i Kina därav namnet) Moddningar, förbättringar, tester mm. mm.

John Doe
Status: Offline

Re: Inskjutning av BAM30 22cal

Postby John Doe » Sat Sep 03, 2011 3:56 pm

Silwer wrote:Med tanke på de åror du slåpar runt på idag så måste du väl ändå tycka att det där är ganska små vapnen?

Nä, de är lagom.

De bössor jag vanligtvis hanterar nu är däremot stora och tunga...

:evil39

Carl
Entusiast
Status: Offline

Re: Inskjutning av BAM30 22cal

Postby Carl » Sat Sep 03, 2011 11:21 pm

CarlssonH wrote:
Eller varför inte: Sälj BSFen till mig å köp en HW30 till både dig å grabben den passar er båda.

Carl/ Tyvärr tycker jag att HW30 är en liten anings för liten bössa för mig, med mina 2 meter vill jag gärna ha en lite större bössa att leka med när jag/vi är på landet 8-)
Sedan är ju Bavarian en bössa som ska behållas ;)

Men om du ska ha en egen bössa så är det ju bara å köpa en HW77 Blue. Inte Karbin modellen utan fulllängd. Den borde passa
Manlig bössa med riktigt snygg stock. Ser mycket bättre ut i verkligheten än på kort.
Skjuter hårt å rakt (HW) kikarsikte är bara onödigt.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Okej du får bara ha en enda bössa kvar. Vilken? Jag skulle lätt ta min HW77Blue! Eller min BSA Stutzen fast det klart en Tracker ÄR ju alltid en Tracker! Och en BSA Spitfire i cal25 är ju coolaste pcpn.-Nä det blir nog FWB300 eller Vänta! Jag har ju min Beeman CI Jo C1an! Den får det bli!Justnu iallafall...

Return to “"Kina" vapen”