hej

Här kan Du presentera dig genom att skriva en presentation om Dig själv och Dina intressen. :D
Post Reply
barracuda

hej

Post by barracuda » Thu May 28, 2009 3:22 pm

Hej jag heter Michael och bor Eskilstuna,tack för en bra sida.Jag tänkte berätta om första gången jag &min bror sköt luftgevär.En dag visade Pappa oss sina modell flygplan. Han valde ut en av dem, sedan skuttade han till syrenhäcken och hängde upp den med mammas sy tråd.Luftvärnsarteleriet bestod av ett El gamo "gamo 68", Diana25 & avsågat Diana16.Arteleriet plaserades på verandan "kallas verandan" .Där stod vi blott 8-10år gammla med gevär i hand,lyckliga som grisar.Jag tror jag träffa en gång.Men pappan träffade bättre med det avsågade än vi med gevären.Sönder gick den men tro inte farsan var nöjd med det Nej på med tändvätska och tände eld på skiten och brann gjorde det.undrar vem som hade roligast då? Behöver jag nämna att jag inte har några modeller kvar.

91 köpte jag min gamo CF20 hade tänkt CF16 men det hade en kompis fått man ville väll vara värre.
hadde även en co2 pistol men det var igen hitt på vintern

Marc_fbg
Nyfiken

Re: hej

Post by Marc_fbg » Thu May 28, 2009 3:26 pm

Välkommen!

Trevlig berättelse, påminner nog många om hur de först året med luftgevär demolerat delar av leksakssamlingen som tidigare varit så kär:D
MVH

Marcus

Caliber
Hängiven

Post by Caliber » Tue Jun 02, 2009 4:49 pm

Marc_fbg wrote:Trevlig berättelse, påminner nog många om hur de först året med luftgevär demolerat delar av leksakssamlingen som tidigare varit så kär:D
Japp, tyvärr...
Ju större ju bättre!?

Richard
Airgun Pro (light)

Post by Richard » Tue Jun 02, 2009 6:02 pm

Hi: Hi: , hoppas du kommer trivas,här finns mer att läsa och lära änn på Chalmers :D
Aliis si licet, tibi non licet.
Även om det är tillåtet för andra är det inte tillåtet för dig.

-----------------------
CFX Royal.177
Shadow Sport.177
Diana D60 .177
Gamo-68 .177+1/2
Meteor .177 MK II-II
CF-20 .177

barracuda

Post by barracuda » Tue Jun 02, 2009 7:37 pm

Tack trevligt o vara här. Det finns mycket kul att läsa här jag hoppas att min plånbok inte blir för tunn bara.En kamrat visade mig den här sidan +hurricane´s hemsida.Det var bara att rota fram bettan efter 12års vila det började med ett nytt rödpunkts sikte från kina sedan ny fjäder.Jag hann lagom skjuta in siktet innan det trilade i bitar

Post Reply

Return to “Presentations forum.”