helt ny typ av luftgevär

Här finns det mesta som handlar om fjäderluftgevär.
Post Reply
raid2421
Intresserad

helt ny typ av luftgevär

Post by raid2421 » Thu May 02, 2013 3:02 pm

Varför är det så att så många på detta eminenta forum bara kollar men inte kommenterar ????

grym
Hängiven

Re: helt ny typ av luftgevär

Post by grym » Thu May 02, 2013 3:35 pm

tja, jag annvänder luftgevär till träning och lite skytte och lite skyddsjakt
jag brukar inte skriva så mycket överhuvudtaget, ibland så kanske man skriver aningens mera, en del veckor inget alls

kollar mest teknik och nya saker, svarar om jag tror mig ha något att tillföra, men undviker i det mesta skitsnacktrådarna

kollar in på forumet några gånger på dag, det går ganska fort numera

raid2421
Intresserad

Post by raid2421 » Thu May 02, 2013 3:43 pm

grym wrote:tja, jag annvänder luftgevär till träning och lite skytte och lite skyddsjakt
jag brukar inte skriva så mycket överhuvudtaget, ibland så kanske man skriver aningens mera, en del veckor inget alls

kollar mest teknik och nya saker, svarar om jag tror mig ha något att tillföra, men undviker i det mesta skitsnacktrådarna

Klart att man inte bara ska skriva nått om man inget har att säga

Men nån slags kommentar vore ju trevligt ibland om man lägger ut nått projekt eller så

snajper
Airgun Pro (Heavy)

Post by snajper » Thu May 02, 2013 4:03 pm

raid2421 wrote:
grym wrote:tja, jag annvänder luftgevär till träning och lite skytte och lite skyddsjakt

Men nån slags kommentar vore ju trevligt ibland om man lägger ut nått projekt eller så
Jag har tröttnat eftersom det är ett par stycken som har kronisk trådförstörelsemani! Men som grym skrev så skriver jag åxå gärna en rad om jag kan vara till hjälp :)
/_////////______/
..)´´´(_(__)/
./_¤_/
/___/

uno
Hängiven

Post by uno » Thu May 02, 2013 4:08 pm

raid2421 wrote:Varför är det så att så många på detta eminenta forum bara kollar men inte kommenterar ????
ja brukar kommentera och ha lite synpunkter,men blivit tillsagd och tiga,,många tar illa upp om man skämtar,alla har ju inte humor,så bäst att vara tråkig och inte gå in i någon debatt!!!!

uno
Hängiven

Post by uno » Thu May 02, 2013 4:08 pm

raid2421 wrote:Varför är det så att så många på detta eminenta forum bara kollar men inte kommenterar ????
ja brukar kommentera och ha lite synpunkter,men blivit tillsagd och tiga,,många tar illa upp om man skämtar,alla har ju inte humor,så bäst att vara tråkig och inte gå in i någon debatt!!!!

grym
Hängiven

Post by grym » Thu May 02, 2013 7:10 pm

raid2421 wrote: Men nån slags kommentar vore ju trevligt ibland om man lägger ut nått projekt eller så
det finns ganska mycket som jag inte gillar, dekaltrimning, tonnårssniperwannabies, grova olagligheter
och en del därtill
jag försöker att inte göra negativa komentarer, så många gånger skriver jag inget alls istället

zpiff
Airgun Pro (light)

Post by zpiff » Thu May 02, 2013 8:48 pm

Har jag inget att säga i en tråd, så säger jag inget.
- Crypst corripit -

Simon
Airgun Pro (light)

Re: Sv: helt ny typ av luftgevär

Post by Simon » Thu May 02, 2013 8:53 pm

Va är det för ny typ av luftgevär då? Eller har jag missat nåt inlägg? :fniss

Jag svarar när jag har nåt tillföra. Eller är på retas-humör :D

Martin
Onsala Luftgevärsklubb

Post by Martin » Thu May 02, 2013 10:42 pm

raid2421 wrote:

Tycker du sammanfattar det ganska bra själv....tycker det är ganska skönt att slippa alla dessa nonsenskommentarer som folk skriver bara "för att". Som tur inte så mycket på detta forum, men på ett visst annat....
Välkommen att besöka http://www.onsalaskytte.se

Post Reply

Return to “Luftgevär (fjäder)”