finns det inga ägare av koreanska pcp gevär på forumet?

Här finns inlägg om gevär med förkomprimerad luft.
Post Reply
uno
Hängiven

finns det inga ägare av koreanska pcp gevär på forumet?

Post by uno » Sat Feb 23, 2013 6:38 pm

alldrig nån som skriver om dom pcp gevär som korea gör?skulle vara roligt och höra om det finns några här med synpunkter på deras kvalite mm endast dom man kan köpa licensfria, och om man vill uppgradera till licens om det är mycket jobb

Mika.G
Airgun Pro (light)

Re: finns det inga ägare av koreanska pcp gevär på forumet?

Post by Mika.G » Sat Feb 23, 2013 6:54 pm

Jag har en ShinSung Career Dragon Slayer 50 på länken finns en heldel att läsa om den

http://www.americanairgunhunter.com/dragonslayer.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Image

tankryttarn
Airgun Pro (light)

Post by tankryttarn » Sat Feb 23, 2013 7:03 pm

uno wrote:alldrig nån som skriver om dom pcp gevär som korea gör?skulle vara roligt och höra om det finns några här med synpunkter på deras kvalite mm endast dom man kan köpa licensfria, och om man vill uppgradera till licens om det är mycket jobb

jag har en sumatra 2500 carbine .177 med 2st 6skotts magasin av revolvertyp.

har den inte på lic.
jag tycker den är mycket trevlig och rätt rar att kolla på, nackdel är att den är som en jaktbössa så avtrycket är inte direkt mjukt och trevligt på något sätt.. fattar inte att det är så trög! men en jägare kanske inte uppskattar det?? positivt är fartreglaget som är en massa klick.. man kan dra ner farten så kulan nästan inte kommer ur loppet!! och ja kan tänka mej att det är ett fasansfullt drag i den om man har den på lic, ventilen är STOR :shock: ja älskar bössan och funderar sjukt mycket på hur ja ska kunna få min kära hustru att förstå att den är lite ensam och behöver en kompis i kaliber .25 :fniss

mitt tips..
har du chansen så skaffa dej en liten korianska!!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
man kan inte leva utan luft!

tankryttarn
Airgun Pro (light)

Post by tankryttarn » Sat Feb 23, 2013 7:09 pm

Mika.G wrote:Jag har en ShinSung Career Dragon Slayer 50 på länken finns en heldel att läsa om den

http://www.americanairgunhunter.com/dragonslayer.html" onclick="window.open(this.href);return false;

[ Bild ]

ja gillar din bössa mika!! redig sångröst har den med :D vart riktigt impad av den i laxå när du hade med den!!

Laredo

Post by Laredo » Mon Feb 25, 2013 10:25 pm

Jag har en Evanix Hunting Master cal.22 :trum
Mycket fin o rejäl bössa. Har roddat med tub o fyllkit så någon riktig test förutom krono har den inte genomgått. Koreanerna överdriver inte om kraftresurserna, det lovar jag! Revolver magasinet är grymt fint med bra djup för tunga diaboler, ett enkelt jägartrycke men det känns OK. Fixar inte att få in en bild från paddan, får öva på det :wall

uno
Hängiven

Post by uno » Tue Feb 26, 2013 8:50 pm

intressant, ja o sambon får nog åka ner till våren o kolla vad tobbe har,skulle blivit av förra året men kom annat emellan,kör på med lite mera fakta och bilder på koreaner,ja vapen alltså inte folkslaget, :lol:

tankryttarn
Airgun Pro (light)

Post by tankryttarn » Tue Feb 26, 2013 11:47 pm

hitta ett kort till på min bössa, observanta personer ser dom obligatoriska luftgevärs-fötterna/tårna som hör hemma på bilder på bössor här på forat :fniss
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Leif
Forum grundare

Post by Leif » Wed Feb 27, 2013 12:26 am

Den är fräck :up

juhatapio
Intresserad

Post by juhatapio » Thu Sep 17, 2015 4:41 pm

Har haft flera korea bössan som fullblås,tex sumatra 2500 och career 707 ,kraftiga och trevliga grejor de är ,och om kvalitet,de vad har jag haft hade jag aldrig nån problem med.

juhatapio
Intresserad

Post by juhatapio » Thu Sep 17, 2015 7:46 pm

Igentligen har en plastfickan som kom med sumatra 2500,reservdelar,jag behöver de inte,om är det nån som skulle vilja ha de så ta kontakt om
juha

Post Reply

Return to “Luftgevär (PCP)”