idag kom nästa sikte från kina

Här handlar inläggen om kikarsikten, öppna sikten mfl.
Post Reply
uno
Hängiven

idag kom nästa sikte från kina

Post by uno » Fri Jul 19, 2013 4:39 pm

köpte ett kompaktkikarsikte direkt från kina står bushnell på det,vissa görs ju även i kina av det märket,2x6x32AO,komplett med påskruvbart solskydd,weaver fäste följde med,skall ha det på min bsa meteor kal22,flippskydd satt åxo på,360 spänn med frakt från DX i kina,ett litet roligt expriment,fina mildot riktmedel med röd o grön belysning,inget ja använder,men kollat upp det och nollat riktmedlet,skall provskjuta i morn,klart o fint,är ju ingen rekyl i meteoren,så det skall väl hålla,12dagar tog det från beställning,småpengar är det ju så pajar det so what.ok ni som läser detta,bästa kikarna är ju Swarowski Zeiss helia schimit und bender steiner meopta mm men va fan såna har jag till mina krutvapen,gick och köpa förr till bra priser på torsbo handels,utvecklingen har gått så långt nu så, förr sa man japan skit,ingen säger det idag,och kina skit,blir snart ett förlegat uttryck,mitt dyraste sikte ja har ett Swarowski kostar idag ca 14000kronor,men är det värt den summan??,ja har man obegränsat med pengar,men man skall ju bo och leva hyfsat åxå,lite filosofi.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Post Reply

Return to “Riktmedel”